03:28 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلفن همراه

حمله به سازمان بورس برای مجازات احتمالی متخلفان!
نماد برتر - یک حقوقدان گفت: مجازات را قاضی دادگاه تعیین می‌کند لذا صدور حکم مجازات در صلاحیت سازمان بورس یا شورای عالی بورس نیست.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
۵G همراه اول بر روی شبکه واقعی بزودی راه‌اندازی می شود
نماد برتر- معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از راه‌اندازی ۵G بر روی شبکه واقعی در روزهای آینده خبر داد و گفت: توسعه فناوری پرهزینه ۵G در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری و چشم‌پوشی از سهم درآمدی است.
۶ هزار تراکنش‌ در هر ثانیه توسط برنامه پرداخت موبایلی کهربا
نماد برتر- طبق اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی،برنامه پرداخت موبایلی کهربا ، طبق استاندارد جهانی بوده و در هر ثانیه ۶ هزار تراکنش‌ انجام می دهد .
طراحی سامانه ایرانی پرداخت موبایلی در شرایط تحریم
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) تاکید کرد: با تلاش مهندسان ایرانی موفق شدیم در طراحی «کهربا»، از استاندارد EMV استفاده کنیم که در اروپا بیش از ۹۶ درصد ضریب نفوذ دارد.
طرح پرداخت موبایلی رونمایی شد / انجام تراکنش بدون کارت بانکی
نماد برتر- طرح پرداخت موبایلی بانک مرکزی که بر اساس آن تراکنش‌ها بدون حضور فیزیکی کارت و با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود، رونمایی شد.
نخستین خودروی سدان برقی در ایران رونمایی شد + امکانات
نماد برتر- نخستین خودروی سدان تمام برقی مجهز به جدیدترین فناوری دنیا با همکاری دو شرکت بی وای دی و سودا رونمایی شد.
رشد ۳۵ درصدی "همراه" با کسب درآمد ۱۹.۳ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- ارتباطات سیار ایران با انتشار گزارش عملکرد ۱۰ ماه سال جاری از شناسایی درآمد ۱۹.۳ هزار میلیارد تومان و رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته خبر داد.
۱.۵ میلیون لرستانی از اینترنت همراه استفاده می‌کنند / ضریب نفوذ ۸۴.۶ درصد
نماد برتر- مدیرکل ارتباطات لرستان گفت: ۱۰۸.۷ هزار مشترک از خدمات اینترنت ثابت در استان استفاده می‌کنند این میزان برای اینترنت تلفن همراه ۱.۵ میلیون نفر و ضریب نفوذ اینترنت در لرستان ۸۴.۶ درصد است.
عملکرد ۹ ماهه "همراه" با رشد ۳۴ درصدی و کسب درآمد ۱۷.۱ هزار میلیاردی
نماد برتر- ارتباطات سیار ایران با انتشار گزارش عملکرد نهمین ماه از سال مالی جاری، درآمد ۱۷.۱ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۳۴ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.
نحوه رجیستری غیرحضوری تلفن همراه مسافر اعلام شد
نماد برتر- معاون فنی گمرک درباره نحوه رجیستری تلفن همراه مسافران به صورت غیر حضوری توضیحاتی ارائه کرد.
اپلیکیشن سهام عدالت همراه رونمایی شد / نحوه استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی
نماد برتر- رئیس مرکز فناوری قوه قضائیه از راه اندازی اپلیکیشن عدالت همراه با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی خبر داد و توضیحاتی ارائه کرد.
تفاهم‌نامه همراه اول و بانک کارآفرین / کارهای مشترک دیگر مانند نئو بانک
نماد برتر- همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌ گذاری مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
مودم‌های پیشرفته جایگزین ماموران قبض‌خوان می‌شوند
نماد برتر- محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید دستگاهی برای قرائت کنتور از راه دور، راهکاری را برای جلوگیری از مراجعه حضوری به منازل برای این منظور ارائه دادند.